torsdag 6 oktober 2011

Men men men men manly men

Fundering: är inte Ashton Kutcher liiite för snygg för att vara manlig karaktär i Two and A Half Men? Är inte deras grej typ att varenda ful och sexistisk man mellan 13 och 45 ska känna att "men vafan, om Charlie och Alan och den där fula tjocka killen kan få till det trots att de är rövhål, så kan väl jag"? Förstör inte Kutcher den illusionen lite, genom sitt "tja, jag är sådär nonchigt snygg, vilket man kan se genom att jag har långt hår och skägg men fortfarande är snygg"? Jag vet inte, och jag kommer ju aldrig börja kolla på Two and A Half Men, men ändå. Jag bara säger.

0 kommentarer:

Skicka en kommentar

Om mig

Fröken E
Det enda du behöver veta om mig är att min blogg egentligen skulle hetat Tvångstankesmedjan, men pågrundav hjärnsläpp från undertecknad i bloggens tillblivningsögonblick blev det istället Tvångstankedjan, ett helt jävla random namn som inte betyder någonting alls.
Visa hela min profil
Använder Blogger.