torsdag 6 oktober 2011

Bad boys, whatcha gonna do.

Varför visas Cops? Och varför är det underhållning, istället för bevismaterial i en rättegång om polisbrutalitet. Jag blir alltid så illa till mods när jag ser det, och jag funderar hur de här aggressiva och våldsamma männen har kunnat gå igenom en polisutbildning. Oftast är det slå först, fråga sen, och sen slå lite till. Vem fan tycker att det är ett bra program?

Och jag vet att det här är gammalt, men det visas ju för fan fortfarande i svensk tv, på hyggligt bra sändningstid, inklämt mellan massa komediprogram. WTF, liksom?

0 kommentarer:

Skicka en kommentar

Om mig

Fröken E
Det enda du behöver veta om mig är att min blogg egentligen skulle hetat Tvångstankesmedjan, men pågrundav hjärnsläpp från undertecknad i bloggens tillblivningsögonblick blev det istället Tvångstankedjan, ett helt jävla random namn som inte betyder någonting alls.
Visa hela min profil
Använder Blogger.