fredag 5 november 2010

Standing in the way of control

Dagen hittills: vaknar av att en ram lossnar från sitt högst undermåliga fäste, ramlar i backen, går sönder och gör golvet till ett minfält av glasbitar. Sedan: frukost, fast inte förrän jag torkat ur all julmust ur kylskåpet, eftersom julmustflaskan någon gång under morgonen fått för sig att ejakulera sötsliskig vätska över ungefär allt som finns i kylskåpet. Står just nu vid ett vägval. Det kan antingen bara bli bättre, eller så blir det julafton för i-landsproblemen (jag tror fullt och fast på "en olycka kommer sällan ensam"). Den som lever får se.

0 kommentarer:

Skicka en kommentar

Om mig

Fröken E
Det enda du behöver veta om mig är att min blogg egentligen skulle hetat Tvångstankesmedjan, men pågrundav hjärnsläpp från undertecknad i bloggens tillblivningsögonblick blev det istället Tvångstankedjan, ett helt jävla random namn som inte betyder någonting alls.
Visa hela min profil
Använder Blogger.