måndag 22 november 2010

If you tolerate this, then your children will be next

Latmaskar mig efter en helg som skulle bestått av trevlig middag och häng med fina vänner men som istället kom att bestå av väntan på akuten i Borås för att fina I skulle få sin urhoppade axel ihoppad igen. Tur att bitterhet är mitt grundtillstånd, annars hade det blivit jobbigt.

Å ena sidan. Å andra sidan kan bitterheten få fritt spelrum på theoatmeal.com, där irritation är något vackert som kan omvandlas till finurliga serier. Exempel:

Det är som att ha hittat en vän som alltid förstår hur man känner.

0 kommentarer:

Skicka en kommentar

Om mig

Fröken E
Det enda du behöver veta om mig är att min blogg egentligen skulle hetat Tvångstankesmedjan, men pågrundav hjärnsläpp från undertecknad i bloggens tillblivningsögonblick blev det istället Tvångstankedjan, ett helt jävla random namn som inte betyder någonting alls.
Visa hela min profil
Använder Blogger.