måndag 22 november 2010

Happiness is a warm gun

Tänker att varje gång en i övrigt väldigt smal tjej visar minsta antydan till putmage så är det alltid några som känner sig nödgade att påpeka att personen i fråga ser gravid ut (och nu talar jag om den pirayafyllda avgrunden som är internetkommentarer, folk är lyckligtvis sällan så elaka i verkliga livet). Jag tänker att det bara är ett av många sätt att säga till en tjej att "haha, du är ful!", för att på så vis försöka förminska och förtrycka. Jag tänker att det är tröttsamt och att jag själv isåfall måste ha gått över tiden med närmare tre veckor i dessa människors ögon. Och jag tänker att jag skiter fullkomligt i det.

För övrigt tycker jag att det är dags att släppa den här "korta klänningar är slampigt och slampor är äckliga"-attityden. Såååå himla 1900-tal.

0 kommentarer:

Skicka en kommentar

Om mig

Fröken E
Det enda du behöver veta om mig är att min blogg egentligen skulle hetat Tvångstankesmedjan, men pågrundav hjärnsläpp från undertecknad i bloggens tillblivningsögonblick blev det istället Tvångstankedjan, ett helt jävla random namn som inte betyder någonting alls.
Visa hela min profil
Använder Blogger.