torsdag 22 juli 2010

Poor little rich boy.

Jag är så less. På den kletiga värmen. På att inte ha några pengar. På människor i allmänhet och idiotjävlar i synnerhet. På för små lägenheter. På att leva upp till andra människors förväntningar. Helst vill jag ligga under min fläkt och stänga ute världen ett tag. Men det är svårt, den pockar ständigt på uppmärksamhet. Istället lyssnar jag på musik som går in genom ena örat och ut genom andra och läser berättelsedrivna böcker. See ya (wouldn't wanna be ya).

0 kommentarer:

Skicka en kommentar

Om mig

Fröken E
Det enda du behöver veta om mig är att min blogg egentligen skulle hetat Tvångstankesmedjan, men pågrundav hjärnsläpp från undertecknad i bloggens tillblivningsögonblick blev det istället Tvångstankedjan, ett helt jävla random namn som inte betyder någonting alls.
Visa hela min profil
Använder Blogger.