söndag 18 april 2010

Nakenchock!

Nu för tiden är det väl mer eller mindre vardagsmat att unga tjejer (och även killar, men de får inte hälften så mycket uppmärksamhet) lägger upp lätt- eller avklädda bilder på sig själv på sina bloggar. Kommentarerna de får är omväxlande positiva och negativa, många "du är en jävla hora" som kontras med "du är bara avundsjuk för att hon har så snygg kropp", fast mindre välformulerade och med fler stavfel. Jag skiter ärligt talat i om folk lägger upp nakenbilder på sig själva, om de tycker att det är roligt så fine by me. Något som dock stör mig (förutom alla som skriver "du är en hora", men internethatare är knappast värda att lägga tid på) är alla som skriver "kul för dig i framtiden, du kommer ångra dig så himla mycket". Jag tror att i framtiden kommer alla åtminstone ha en nakenbild av sig själva på internet, fejkad eller riktig. Det kommer vara så vanligt att ingen bryr sig. Kom ihåg var ni hörde det först.

P.S. Boobies! ---> (.)(.)

0 kommentarer:

Skicka en kommentar

Om mig

Fröken E
Det enda du behöver veta om mig är att min blogg egentligen skulle hetat Tvångstankesmedjan, men pågrundav hjärnsläpp från undertecknad i bloggens tillblivningsögonblick blev det istället Tvångstankedjan, ett helt jävla random namn som inte betyder någonting alls.
Visa hela min profil
Använder Blogger.