lördag 10 december 2011

Radion spelar Kents "Om du var här""

Ibland tänker jag såhär: det finns för många ord därute som vägrar bli fångade. Jag har för mycket att uttrycka men för lite språk. Jag har för mycket kärlek men för lite känslor. Jag har en mun men för lite att säga.

De säger att jag har någon slags gåva. Ibland vill jag kalla det en förbannelse.

(Ibland vill jag förklara att nej, jag tror inte att jag är så bra, men orden kommer lättare för mig än för andra, och kanske är det bra, kanske är det fint, men att säga så vore förmätet och fel så jag raderar allt jag skriver och låtsas som ingenting istället.)

0 kommentarer:

Skicka en kommentar

Om mig

Fröken E
Det enda du behöver veta om mig är att min blogg egentligen skulle hetat Tvångstankesmedjan, men pågrundav hjärnsläpp från undertecknad i bloggens tillblivningsögonblick blev det istället Tvångstankedjan, ett helt jävla random namn som inte betyder någonting alls.
Visa hela min profil
Använder Blogger.