söndag 7 augusti 2011

Deutschland, Deutschland über alles

Nej, jag är inte död. Jag har varit på familjesemester. I Tyskland. Där har jag badat i havet (kallt som fan), ätit halvbra tysk mat, sett ett tvåochenhalv kilometer långt skrytbygge signerat herr Hilter som skulle ha gjort vilken östeuropeisk kommunist som helst grön av avund, sett fler alléer än under min samlade livstid, blivit påmind om att man aldrig blir för gammal för att uppskatta äventyrsbad och slagit mig halvt fördärvad i en vattenrutschkana som inte skulle passera svensk äventyrsbadssäkerhetsstandard, småbråkat med familjen samt ätit kopiösa mängder hotellfrukost. Nu har jag dragit på mig en dunderförkylning som höll mig vaken hela natten och ikväll ska vi tillbaka till U-town, fina I och jag.

0 kommentarer:

Skicka en kommentar