måndag 4 april 2011

My best friend

Jag tänker mig att den ideala vännen är ungefär såhär: Kan titta på alla Eddie Izzards shower hur många gånger som helst och fortfarande skratta högt åt Pavlovs katter. Tycker att Buffy the Vampire Slayer är det bästa som någonsin gått på tv. Sätter en viss stolthet i att ha koll på vad som händer på teh interwebz. Anser att putmagar är sexigt och sportar gärna en själv (leva som man lär, vettu). Kan diskutera Glee med mig i timmar. Förstår sig på fanfiction och Britney Spears storhet. Om personen i fråga är en söt pojke/kille/man är det ett stort plus om han då och då kan tänka sig att hångla med andra söta pojkar/killar/män för mitt höga nöjes skull. Ägnar mycket tid åt att irritera sig på och raljera över i-landsproblem.

Känner du igen dig i beskrivningen eller känner någon som passar in på beskrivningen: hör av dig.

Vänligen
Jag-har-inte-alls-konstiga-intressen-det-är-för-fan-er-det-är-fel-på.

0 kommentarer:

Skicka en kommentar

Om mig

Fröken E
Det enda du behöver veta om mig är att min blogg egentligen skulle hetat Tvångstankesmedjan, men pågrundav hjärnsläpp från undertecknad i bloggens tillblivningsögonblick blev det istället Tvångstankedjan, ett helt jävla random namn som inte betyder någonting alls.
Visa hela min profil
Använder Blogger.