måndag 7 februari 2011

This love affair

Gaaaah! Här surfar jag i lugn och ro in på min standardstreamingsida och börjar klicka runt bland mina standardserier för att kolla om något nytt avsnitt kommit upp. Glee dyker upp i den långa listan av serier och jag klickar på det, väl medveten om att något nytt avsnitt inte sänts eftersom säsongsstarten är först imorgon. Men vad ser jag, om inte Glees superbowlspecialavsnitt, det som jag trodde skulle sändas imorgon. Jag har helt missat att det redan har gått! Nu ligger det på hemladdning, men jag har liksom gått runt i en vecka och inte insett att det ligger ett nytt Glee-avsnitt och väntar på mig. Fy bubblan.

0 kommentarer:

Skicka en kommentar

Om mig

Fröken E
Det enda du behöver veta om mig är att min blogg egentligen skulle hetat Tvångstankesmedjan, men pågrundav hjärnsläpp från undertecknad i bloggens tillblivningsögonblick blev det istället Tvångstankedjan, ett helt jävla random namn som inte betyder någonting alls.
Visa hela min profil
Använder Blogger.