måndag 28 februari 2011

Ain't no sunshine

Jag skrev ett långt inlägg om våldtäkt som jag sen raderade, för jag vet inte om jag riktigt är i stånd att uttrycka mig vettigt om ett såpass viktigt ämne just nu. Istället: jasminris är fan det sämsta riset. Det kokar alltid över, är kletigt med inte såpass kletigt att det kan ätas med pinnar på ett vettigt sätt och fastnar alltid i grytjäveln. Hädanefter blir bannemig långkornigt ris mitt förstahandsval, jag är färdig med att torka jasminriskladd från spisen.

0 kommentarer:

Skicka en kommentar

Om mig

Fröken E
Det enda du behöver veta om mig är att min blogg egentligen skulle hetat Tvångstankesmedjan, men pågrundav hjärnsläpp från undertecknad i bloggens tillblivningsögonblick blev det istället Tvångstankedjan, ett helt jävla random namn som inte betyder någonting alls.
Visa hela min profil
Använder Blogger.