lördag 23 oktober 2010

The words

Jag funderar på om man borde ha med sig ett litet block för jämnan, där man kan skriva upp allt bra man någonsin hör eller ser eller läser. För att kompensera min brist på fotografiskt minne. Som att alltid ha en backup-oneliner i bakfickan för de tillfällen (ganska ofta) då man inte själv kommer på något smart och kvickt och roligt att säga (egentligen skulle det ju räcka med kvickt, eftersom det innefattar både smart och roligt, men jag är svag för treordsrytmen). Och så kan man skita i att det vore ohyggligt pretentiöst och poserande att ständigt gå omkring med sitt block i högsta hugg. Jajaja.

0 kommentarer:

Skicka en kommentar

Om mig

Fröken E
Det enda du behöver veta om mig är att min blogg egentligen skulle hetat Tvångstankesmedjan, men pågrundav hjärnsläpp från undertecknad i bloggens tillblivningsögonblick blev det istället Tvångstankedjan, ett helt jävla random namn som inte betyder någonting alls.
Visa hela min profil
Använder Blogger.