tisdag 12 oktober 2010

Hard times

Tentor, varför finns de? Jag hade verkligen tänkt plugga idag. Verkligen verkligen. Men så dök en annan, mer akut, arbetsuppgift upp och sen ville jag kolla klart på Eddie Izzard-showen jag började kolla på igår och sen borde man ju kanske äta lite och sen ville fina I se en SVT-dokumentär om övergivna platser och sen blev det liksom inget mer av den här dagen. Tänk att det alltid lyckas bli på det viset. Om jag var lika effektiv på att plugga som jag är på att undvika att plugga hade jag spikat alla tentor.

0 kommentarer:

Skicka en kommentar

Om mig

Fröken E
Det enda du behöver veta om mig är att min blogg egentligen skulle hetat Tvångstankesmedjan, men pågrundav hjärnsläpp från undertecknad i bloggens tillblivningsögonblick blev det istället Tvångstankedjan, ett helt jävla random namn som inte betyder någonting alls.
Visa hela min profil
Använder Blogger.