fredag 22 oktober 2010

Mitt tredje livs största kärlek

Jag blev full med mina Uppsala-bäztizar igår. Det var fint och högt i tak och grammatikfel och hallonöl och ni kommer bli min död och människor som borde fatta att de är bra men inte gör det. Jag tänkte att jag inte ville att kvällen skulle ta slut någonsin fast sen blev jag trött och Palermo stängde och jag cyklade hem medan jag nyktrade till och kom på att det var mörkt och att jag faktiskt är mörkrädd så jag cyklade snabbare än jag egentligen orkade. Alla torsdagskvällar borde vara så.

0 kommentarer:

Skicka en kommentar

Om mig

Fröken E
Det enda du behöver veta om mig är att min blogg egentligen skulle hetat Tvångstankesmedjan, men pågrundav hjärnsläpp från undertecknad i bloggens tillblivningsögonblick blev det istället Tvångstankedjan, ett helt jävla random namn som inte betyder någonting alls.
Visa hela min profil
Använder Blogger.