onsdag 4 januari 2012

Människor som irriterar mig, del 1267

Människor som säger "men asså, det är ju bara att äta normalt och motionera lite, så går man genast ner i vikt". Ät bajs. Eller lär er åtminstone lite om näringslära, samt kroppar, förbränning och genetik. Dessutom: sluta att få alla försök till en sundare livsstil (gud vad jag hatar det uttrycket, men ni fattar vad jag menar) att handla om vikt. Som om att äta normalt (whatever that means) och att motionera inte vore värt om man inte gick ner i vikt. Morons.

0 kommentarer:

Skicka en kommentar

Om mig

Fröken E
Det enda du behöver veta om mig är att min blogg egentligen skulle hetat Tvångstankesmedjan, men pågrundav hjärnsläpp från undertecknad i bloggens tillblivningsögonblick blev det istället Tvångstankedjan, ett helt jävla random namn som inte betyder någonting alls.
Visa hela min profil
Använder Blogger.